thurs 17th rundown  

atomic
  • atomic
  • Standard User
  • Member No.: 162
  • Joined: 4-October 02
  • Posts: 474
  • From: northside massive!
Post #1 post 18th October 2002 - 08:43 AM
eventually the cruise did work out pretty awsomly with little police harassment and only one brake down.



cheers to brett for the water

and to all you dudes who put me in your car biggrin.gif



NOW SOMEONE WAKE UP AND GET ON IRC AND TALK TO ME [email protected][email protected]!#

--------------------
built not bought.

1993 R32 GTST
1982 Range Rover Classic 2 door
1992 LN106 Hilux
resin
Post #2

you are gay!



reeeeeeeeeeeeeeeaaaaa!

TwinCam16
Post #3

F)#^KING FUEL PUMPS

F$^@KING CAT CONVERTERS

[email protected]$%KING 13B Rotory sounding 4AGE sprinters

atomic
Post #4

mcleod and twincam are spastic drivers.

51IDE
Post #5

Whats have you done to you car now shane, wasn't it the diff a couple weeks back?

Post #6

Last night was rather enjoyable .. I havent been on a cruise like that with so many cars since 1997 and a 260+ car cruise organised by 7 of clubs rotary club.



I have to say that spot out @ Doolandella/Inala was good.



The only quarm I have is with some retarded MORON who drives a white vectra like hes just stolen it from Inala, came up behind mAJ0RD at full steam found he couldnt go around so hit the anchors and swerved at me sideways ..



Always has to be one retard im amongst a general community of legitimate cruisers.



resin: thankyou for your advice re speeding along wecker road .. it paid off lol

TwinCam16
Post #7

Hey Ryan



Put new diff in 2 weeks ago, 1 week later Gearbox went, put new gearbox in yesterday, last night in order, the alternator started playing silly buggers, then the cat converter went (hence the rotory sound) then my VL turbo fuel pump died and hand no fuel pressure from the surge tank to the motor...



Joys of motoring.... F^@#%

51IDE
Post #8

oh well, shit happens, she's slowly coming together, its the nicest sprinter ive seen to date.

SomeFReaK
Post #9

Hehehe, yeah, it was fun watching others getting upto no good, and to put 1 name to 1 face (miss_gsr), btw, to everyone i didn't meet i was the fat ass wearing the fat pizza shirt smile.gif

DioXidE
Post #10

Well Mcloud I was that so called fucker,

Sorry I dind't expect so many cars, Next time i suggest we meet at the Mobil/Hungry Jacks/Brodies (all in the 1 spot)

Heaps of parking and closeby to where we go....

Also easy to find!!!!

DioXidE
Post #11

Oh yeah I was in teh blue stock VS Wagon

Mrs_LJ_GSRRVR
Post #12

Well had an enjoyable night, it was really good to see so many cars out biggrin.gif Nice to put names to faces but yeh dont ask me who i meet cause i dont remember :S Next time i think organisation wouldnt go a stray.



Zac had a big cry when we left he wanted to watch some more cars race :@ Little poo was too tired to go to school this morning!! But hey he loves cruising!

xCoppa
Post #13

haha i saw that little kid walking around...i was like "what the fuck" i thought he waz one of the locals....



yer, good spot but i dont think many ppl will be going back from north side.....its just too far away!

DioXidE
Post #14

ahh well,

I love it!

Mcleod
Post #15

It was good, it just had a tad of frustration in the middle.



DioXide - I didn't think so many people would turn up either, so I don't blame you. It was just a pain in the ass that when we all got to Springwood, no one knew why we were there or where we were going!



All's good now if we do it again though I think!

Nvious
Post #16

last night was alright... ! i guess??? yah was kinda dark at the place.. luckily no1 spotted meh out laugh.gif i tyhink i was the only asian guy ther?

atomic
Post #17

dude were you standing next to jenX when she was talking to me ?

Nvious
Post #18

uh .. dont u remember.. i met U! har har yes i was standing next to jenX most of the time.

TwinCam16
Post #19

he was ripped

DioXidE
Post #20

so what are peoples opinion????

good/bad?

cams116
Post #21

Yeah coomera was good, heaps of cops on the M1 tho comming back, kept pulling people over for racing etc. Yatla the sercurty gard was being a toss. But apart from that REALLY good for a thursday night, cant wait for the next few weeks, should be good.

Mcleod
Post #22

Coomera and Yatala, so that's where everyone else ended up? Figures.. there was so many people down at Springy last night everyone had to of been heading somewhere..



Do'h!



Ah well, we had a good night all the same, it's good to do something different, even if alot of people don't want to be doing it again tongue.gif

HaRo
Post #23

why does'nt anyone want to do it again?

cams116
Post #24

It was lucky I think that the group got broken up, would have been nuts other wise. But seeing sleepers go each other is a crack up. And that turbo sigma blowing out 1m or so flames out the exuast was awesome, it put a smile on my face I can tell you that! biggrin.gif

  • Member Login

    If you have a BoostCruising account enter your user name and password into the yellow box.

    Alternatively, you can quickly login with Facebook.

    If you don't have an account create one below.

    Create Account
  • Login with Facebook

    Login using your Facebook account!

THIS TOPIC HAS BEEN ARCHIVED
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
Loading...
x